jawsefine.blogg.se

your lies

Publicerad 2016-01-02 21:48:00 i Allmänt,

Jag ska verkligen sluta försöka. Jag ska sluta anstränga mig. Jag pallar fan inte mer. 
 
Det känns verkligen som att jag inte duger åt någon. Det känns som att allt jag gör blir fel. Det känns som att mitt utseende inte är tillräckligt. Min humor är tydligen inget att ha. Mina kläder är väl antagligen fula. Det jag har att säga är inte värt att lyssna på. 
 
Jag vet inte vad jag ska ta göra. Vad är det som är så fel? Vad är det jag säger och gör? Kan inte nån bara MAN THE FUCK UP och förklara för mig vad det är för fel som jag gör? Snälla, spare me the f-n pain in my heart. 
 
Men gud vad töntigt det lät. Skit samma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela