jawsefine.blogg.se

Överaktiv?

Publicerad 2015-05-16 19:08:38 i Allmänt,

Så har ännu en dag gått. Började 6.45 imorse med att klockan ringde och så åkte jag till stallet för att släppa ut hästarna. Sen gick jag och mina föräldrar på en hurtig promenad, det blev 7km ganska exakt. Det var såå fint väder! Fåglarna kvittrade och det var bara så upplyftande att gå ett varv. Därefter blev det frukost och lite häng hos mamma och pappa. Sen, woop woop, var det äntligen dags för crossfit! Köttade järnet, men var helt slut i kroppen. Det var en asjobbig WOD, men klarade den till slut - efter lite dryga 8 minuter. 
Tro inte att min dag slutade där! Efter crossfiten var det hopp iväg till stallet. Red en stund, och blev helt jäkla supersvettig. Har min förbränning ökat? Eller, det har kanske inget med förbränning att göra, men min svettning har ökat i alla fall. Blir jättevarm så fort jag rör mig. Men det är väl bra- tänker att det är fett som rinner av ;)
 
Imorgon ska jag vara hinderdomare på fältritten. Det blir kuul. Det är alltid roligt att se alla glada hästar och ryttare skutta förbi. Synd att det verkar som att det ska regna prick hela dagen. Det blir lite lätt jobbigt att hålla reda på papper när det är elt blött.. men men, det löser sig! Har gott sällskap också, så det blir bra även om det spöregnar. 
 
Nu ska jag kasta mig i soffan och inte röra mig ur fläcken! ...för det orkar jag inte ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela