jawsefine.blogg.se

Grafitti mode on!

Publicerad 2015-05-13 23:38:00 i Allmänt,

Försöker mig på dagens 3 positiva..
1. Jag är bra på att lyssna
2. Jag är målmedveten
3. Jag är fantasifull
 
Har fastnat i nåt slags grafitti-mode. Det är rätt schysst faktiskt. Jag tycket att det är kul att rita, färglägga och få vara kreativ. Det bästa med grafitti är att man får göra precis som man själv vill, det är bara att låta fantasin flöda! 
Dock är jag inte så duktig ännu, men jag började ju "på riktigt" idag. Haha!
 
Känner mig aningen nere. Kanske beror det på att jag är trött. Kanske beror det på att jag känner mig lite utanför på nåt sätt. Har svårt att passa in känns det som. Jag får ofta känslan av att folk lessnar på mig. Om jag, som nu till exempel, målar mycket och tränar mycket.. nej, men då har jag plötsligt inget värde längre. Alltså, jag vet ju att jag har det, men det känns som att folk typ suckar och rullar ögonen, och att de tar avstånd.. Det känns som att det jag gör är fel. Det är väldigt tråkigt. Och jag hoppas att det inte är så i verkligheten utan att det bara är mina hjärnspöken som lurar mig. Jag får känslan av att när jag har det bra och för en gångs skull är riktigt lycklig så vill inte folk ha med mig att göra. Dummaste tankarna, jag vet, men det är så jag känner. 
 
Imorgon ska jag i alla fall STORhandla. Det ska bli kul! Är så taggad på att verkligen köra ALL IN på det här med crossfiten den här kommande månaden. Det innebär även att jag ska vara så strikt jag kan med vad jag stoppar  i mig. Det är ett litet experiment med mig själv. Jag vill helt enkelt bara veta hur mycket och på vilket sätt jag kan förändra min kropp. Målet är i alla fall att bli väldigt stark och få en snygg kropp som jag vågar visa upp på stranden i sommar ;) 
 
Det är även dags för ett pass imorgon. Jag är sååå taggad! Vill bara dit nununu!
JAG <3 CF !
Föll verkligen pladask vid första träningspasset ;) 
 
Jag har länge velat utöva något där man får träna i grupp och verkligen köra slut på sig själv, och eftersom handboll kändes uteslutet så är jag bara såå himla glad att jag tog mig i kragen och anmälde mig till introkursen. Så ett stort TACK till mig själv! Har nog inte varit såhär glad sen.. nej, jag vet knappt när!
 
Nu ska jag inte bråka mer med datorn. Vet inte hur länge till den står ut. Det är ju nåt knas med batteriet. Så tack för idag, sov gott och imorn blire sovmorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela