jawsefine.blogg.se

Something is right,

Publicerad 2015-08-27 22:03:00 i Allmänt,

and someting is worth to die for.
 
Det är en låttext. Har inget att göra med det jag tänker skriva.
 
Jag tänkte skriva om känslor. Känslor man kan få för andra människor. Jag har väldigt härliga känslor för en person. Men jag vet inte vad jag ska göra med dom. Förstår du vad jag menar? Det är sådär "komplicerat". Och jag kanske är en ganska komplicerad varelse. Jag tycker egentligen inte att jag är det. Jag menar.. jag jobbar, jag äter, jag sover, jag är i stallet, jag rider. Jag gillar att skratta. Det är väl inte så svårt att stå ut med? Äldre människor, mamma i alla fall, påpekar att jag är väldigt vacker. Nej, så här "du är så vackra drag". Jag tror hon vill att jag ska säga att jag ärvt dom av henne. Hehe. Busmamma. Har väl inte världens bästa självkänsla, men nu har jag börjat tycka om mig själv. Jag trivs med att vara jag. Jag trivs med att vara den jag är när jag inte låter andra människor förminska mig. Jag är bra som jag är. I like me. Kliché? Typ. Ja. Men vadå, om man inte tycker om sig själv så är det svårt att tycka om andra - det vet jag av erfarenhet! Blev lite väl djup nu. Solli. 
 
Den här "resan" jag varit på.. Den har verkligen hjälpt mig att hitta mig själv, mina värderingar och mina riktiga vänner. För mina riktiga vänner är kvar där än. Även fast jag varit en skit. Mina riktiga vänner är kvar där även fast jag inte varit mig själv. Jag är så sjukt tacksam. 
 
Oj. Jag gled helt i från det jag tänkte skriva från början. Äsch. Strunt samma :) 
 
 
Jag är TACKSAM för att få leva ett liv i FRIHET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela